Bliv kontaktet

Anerkendelser

“Energifyldt og medrivende”

Marianne Pedersen

CEO, Index Retail A/S - Selskabet bag Bog&Idé og Legekæden

“Har lært mig meget om, hvordan man arbejder med og vækster webshopsalg”

Henrik Thue Nielsen

Digital Manager, XL-BYG a.m.b.a.

“Hun ved ikke noget om praktisk indkøb af Adwords, men hun ved hvordan det struktureres og effektiviseres”

Anders Høgenhof Kristensen

Global Search Manager, Arla Foods Global Digital

“Provokerende og masser af inspiration til selvrefleksion”

Henrik Thue Nielsen

Digital Manager, XL-BYG a.m.b.a.

“Hun konkretiserer betydningen af Google synlighed” 

Anders Høgenhof Kristensen

Global Search Manager, Arla Foods Global Digital

“Hun finder alternativer, når effektiviteten af de traditionelle medier er i frit fald” 

Albert Funder

Chairman, Agency Spring

“En som tør udfordre business as usual ved at vende hele molevitten på hovedet og skabe underholding der tiltrækker fremfor reklamer som frastøder”

Nicolai Elmqvist

Co-founder, Pointvoucher

“Det var et kærligt los bagi på den gode måde – jeg blev nærmest resat”

Jesper Christensen

Salgs- & Marketingdirektør, BrandFactory Denmark A/S

”Alice Monberg siger, at virksomhedsledelserne skal tale om etik. Det er jeg helt enig i”

Liselotte Christensen

HR & Kommunikationschef, XL-BYG a.m.b.a.

“Hun får mig til helt tydeligt at se, hvordan min marketingafdeling skal se ud om 3 år”

Jesper Christensen

Salgs- & Marketingdirektør, BrandFactory Denmark A/S

“Hun trækker den digitale verden ned på jorden og gør den ukompliceret”

Ib Nørholm

Board strategist & Private investor

“Hun gør TV-indkøb “sexet” og interessant”

Christine Kalker

Global COO, Media Path

“Når man læser Alice Monbergs bog, står det lysende klart, at vi fremover skal have en helt ny tilgang til markedsføring”

Liselotte Christensen

HR & Kommunikationschef, XL-BYG a.m.b.a.

“Hun gør en dyd ud af, at en strategi kan forstås, overskues og føles af alle”

Albert Funder

Chairman, Agency Spring

“Rejsen mod fremtidens Marketingafdeling bliver super spændende, hvis Alice Monberg ser rigtigt”

Liselotte Christensen

HR & Kommunikationschef, XL-BYG a.m.b.a.

“Google markedsføring er vigtigt både for netbutikker og fysiske butikker”

Michael Thim

Regional President, Nordics & Baltics, IPG Mediabrands

“Trefjerdedele af alle køb starter på nettet”

Ib Nørholm

Board strategist & Private investor

“Mega anderledes og meget inspirerende”

Jesper Christensen

Salgs- & Marketingdirektør, BrandFactory Denmark A/S

“Fremtidssikringen ligger også i, at kunderne er villige til at betale for markedsføringen”

Albert Funder

Chairman, Agency Spring

“Rejsen mod fremtidens Marketingafdeling bliver super spændende, hvis Alice Monberg ser rigtigt”

Liselotte Christensen

HR & Kommunikationschef, XL-BYG a.m.b.a.

“IT-investeringer kan være effektfulde, men man skal også bruge sin sunde fornuft”

Marianne Pedersen

CEO, Index Retail A/S - Selskabet bag Bog&Idé og Legekæden

“I mit samarbejde med Alice har jeg oplevet en marketeer der innoverer”

Nicolai Elmqvist

Co-founder, Pointvoucher

“Alice Monberg forstår at skære ind til benet, når hun taler om ledelse”

Liselotte Christensen

HR & Kommunikationschef, XL-BYG a.m.b.a.

“Hun siger lederne ikke skal lave om på sig selv, men blot indføre nye arbejdsmetoder”

Michael Thim

Regional President, Nordics & Baltics, IPG Mediabrands

“Alice Monberg ser skuespillere, entertainere og tjenere som nogle af fremtidens butiksmedarbejdere”

Liselotte Christensen

HR & Kommunikationschef, XL-BYG a.m.b.a.

“Hun siger, hvis vi lukker de fysiske butikker, åbner vi for Amazon”

Ib Nørholm

Board strategist & Private investor